Over AM Advies & Begeleiding
Bent u zelf aan het re-integreren na ziekte of arbeidsongeschiktheid, heeft u te maken met een personeelslid dat wil re-integreren of heeft u binnen uw bedrijf juist plaats voor een nieuwe, re-integrerende werknemer? Dan is het tijd om contact op te nemen met AM. Ons team bestaat uit ervaren arbeidsdeskundigen met een grote kennis op het gebied van onder meer de Wet Verbetering Poortwachter. Als zodanig werken we nauw samen met werkgevers, werknemers, maar ook arbodiensten en loopbaancoaches. Op deze manier komen we altijd tot het meest passende traject dat perfect op het individu en het bedrijf is toegespitst.
Ons team
Het team van AM bestaat uit vier deskundige en zeer ervaren medewerkers. Ieder hebben ze hun eigen specialismen waarmee ze zorgen voor een optimaal personeelsadvies en de juiste interventies bij de Wet Verbetering Poortwachter. In iedere situatie gaan we op zoek naar de kern van het probleem, zodat we een passend oplossingsgericht traject op maat kunnen creëren.
Diverse locaties in Noord-Holland
Bij onze werkzaamheden concentreren we ons vooral op de provincie Noord-Holland. We werken echter niet vanaf slechts één locatie, maar zijn inzetbaar op meerdere spreeklocaties verspreid door de provincie. Dit betekent dat we ook bij u altijd in de buurt zijn. Wilt u een afspraak maken voor een gesprek in uw regio? Neem dan direct contact met ons op!
Voor werkgevers en werknemers
Wij zijn altijd volledig bereikbaar voor zowel werkgevers als werknemers. Iedere situatie omtrent arbeidsongeschiktheid of ziekte is namelijk anders en dus is ook de vraag om begeleiding overal verschillend. Vragen die niet geteld worden of antwoorden die niet voorhanden zijn maken onzeker. Zowel telefonisch, per whatsapp of per mail zijn we ook buiten kantoor uren bereikbaar. Onzekerheid is funest voor een succesvolle begeleiding. We begrijpen dit volkomen en denken graag met u mee. Zo kunnen zowel uw bedrijf als uw medewerkers floreren.
Oplossingsgericht werken
In tegenstelling tot veel andere re-integratieconsulenten gaan we bij AM altijd oplossingsgericht te werk. Niet de problemen uit het verleden, maar juist de kansen van een werknemer en de mogelijkheden binnen uw bedrijf zijn het uitgangspunt van onze re-integratietrajecten. Uit onze ervaring is gebleken dat dit zeer motiverend werkt voor medewerkers, waardoor ook de situatie binnen het bedrijf aanzienlijk verbetert. Een positieve insteek tijdens het re-integratietraject zorgt op deze manier voor succesvolle resultaten.
Afspraak aan huis maken
We begrijpen dat het niet in alle situaties mogelijk is om het re-integratietraject te starten vanaf één van onze locaties. En soms is het prettiger dat de gesprekken in een vertrouwde omgeving plaatsvinden. Daarom bieden we tevens aan om met medewerker af te spreken op de werkplek of op het woonadres. Ook afspraken buiten de kantoortijden zijn mogelijk op het woonadres hierdoor is het vaak beter te plannen om een familielid of vertrouwenspersoon bij het gesprek te betrekken.